نکات بسیار مهم

1.از تمام عزيزاني که جزوه مورد نظر را مورد مطالعه قرار ميدهند خواستار اين هستم که در صورت کاربرد در تمام زمينه ها صداقت داشته باشند.

2. توصيه مي شود که حتماً اين جزوه چندين بار مطالعه گردد و در صورت امکان پاسخ ها و ديدگاه هاي شخصي براي مرور مجدد توسط خود فرد و انجام اصلاحات لازم ثبت گردد.

3. توصيه مي شود که گفتگو ها در طي چندين جلسه 1 ساعته و در طي حداقل يک فاصله زماني 3 هفته اي باشد.

4. توصيه مي شود که طرفين بعد از آنکه در خصوص محتواي جزوه با هم گفتگو نموده و به توافق هاي لازم دست يافتند ، به متخصص مشاوره ازدواج و خانواده مراجعه نموده و در خصوص مناسب بودن و کيفيت توافق هاي انجام شده ، راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

5. تا زماني که جواب ابهامات و سوالات خود را نگرفتيد به موضوع بعدي نرويد . شک و ترديد هايتان را جدي بگيريد.

6. ممکن است در حين توضيحات جواب برخي سوالاتتان مشخص شده باشد بنابراين در ظاهر تعداد سوالات زياد است اما ممکن است چند سوال با يک توضيح طرف مقابل يا شما جواب داده شود. 

7. توصيه مي شود که طرفين بعد از آنکه در خصوص محتواي جزوه با هم گفتگو نموده و به توافق هاي لازم دست يافتند ، به متخصص مشاوره ازدواج و خانواده مراجعه نموده و در خصوص مناسب بودن و کيفيت توافق هاي انجام شده ، راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

8. تا زماني که جواب ابهامات و سوالات خود را نگرفتيد به موضوع بعدي نرويد . شک و ترديد هايتان را جدي بگيريد.

9. ممکن است در حين توضيحات جواب برخي سوالاتتان مشخص شده باشد بنابراين در ظاهر تعداد سوالات زياد است اما ممکن است چند سوال با يک توضيح طرف مقابل يا شما جواب داده شود.

«مشاهده پرسشنامه قبل از ازدواج (PMI)»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید